Jak można się domyślić, powstało wiele innych multimediów związanych z Warhammerem. Są to w większości gry komputerowe, gdyż Warhammer jest perfekcyjnym materiałem do gier straregicznych. Jest jednak kilka, głównie fanowskich, produkcji filmowych które są bardzo wysokiej jakości.
Warhammerowe filmy
Astartes
Astartes to inna nazwa Kosmicznych Marines, a filmy otytuowane "Astartes" to krótkie, od 2min do 5min animacje stworzone przez jednego człowieka. Rozsławiły się jakości wykonania pod każdym względem, grafika, dźwięk i wierność materiałowi źródłowemu. Ilość detali oraz jakość końcowego produktu jest, według wielu, zatrważająca jak na poboczny projekt jednego człowieka.
Helsreach
Kolejna fanowska produkcja, tym razem na podstawie powieści o tym samym tytule, "Helsreach". Stworzona przez Richarda Boylanda, produkcja ta ma łącznie ponad 2,5 godziny na przeztrzeni 13 części. W porównaniu do Astartes, gdzie główną częścią seansu jest akcja i jej wygląd, w Helsreach na pierwszym planie jest historia wiernie odzwierciedlona z powieści. Pokazanie emocji postaci, których twarze zawsze są za chełmami wymaga talentu. Co więcej, Richard został doceniony przez Games Workshop i zaczeli z nim współpracę nad oficjalnym serialem "Angels of Death" (Anioły Śmierci, również inna nazwa Kosmicznych Marines).
Gry komputerowe z Warhammera
Seria Daw of War
Gry z mojego dzieciństwa, Dawn of War to była jedna z pierwszych gier jakie pamiętam że grałem. Jest to strategia czasu rzeczywistego gdzie kontrolujemy jedną z dostępnych ras, np. Marines, Gwardię Imperialną, Orków lub Chaos, oraz walczymy z innymi graczami. Aby zdobywać surowce trzeba było przejmować punkty strategiczne na mapie, a za surowce kupowało się budowle, jednostki oraz ulepszenia.
Mimo dosyć dużych zmian w systemie gry w II części gry to i tak mogę polecić wszystkie części, oprócz III, ponieważ nie grałem, oraz słyszałem nieprzyjemne rzeczy na jej temat.
Mechanicus
Jedna z nieco nowszych produkcji, jest to kolejna strategie, tym razem turowa gdzie wcielamy się w buty magusa Adeptus Mechanicus, Kultu Maszyn Imperiumo odpowiedzialnego za odkrywanie i ochronę technologi ludzkości.
Naszym zadaniem jest zdobycie jak największej ilości wiedzy na temat rasy kosmitów Nekronów, czyli kosmicznych robotów śmierci, którzy zaczeli się budzić z przedwiecznego sny na nowo odkrytej planecie Silva Tenebris.
Mottem gry jest tak wielka personalizacja jak tylko się da. Umiejętności, ekwipunek i wygląd naszych Techno-Księży oraz decyzje taktyczne czy ustawienia trudności, wszystko jest takie jak chcemy. Bardzo się dobrze przy niej bawiłem i polecam jako fajną strategię.